Hotel Lambert

Klient: Hotel Lambert
Zakres: logo, branding

Hotel Lambert położony w Ustroniu Morskim jest luksusowym, czterogwiazdkowym obiektem, dla którego stworzyliśmy nowy znak wraz z propozycją identyfikacji wizualnej. Celem nowej tożsamości wizualnej było podkreślenie nowoczesnego i ponadstandardowego charakteru tego obiektu. Na ostateczną formę identyfikacji wpłynęła także jego lokalizacja, nierozerwalnie związana z morzem i morskim klimatem.

Konstrukcja logo została oparta na logotypie oraz elementach graficznych znajdujących się nad i pod częścią typograficzną. Charakterystyczny symbol zawierający wyobrażenie kotwicy nawiązuje do nadmorskiego położenia hotelu, a jednocześnie zawiera wkomponowane litery „H” oraz „L”. Dopełniają one całość zarówno pod kątem estetycznym, jak i symbolicznym.

Poniżej logotypu umieściliśmy cztery gwiazdki, które są dla odbiorcy jasną informacją o standardzie i poziomie obsługi w hotelu.