PW-SAT2

Klient: Politechnika Warszawska
Zakres: logo, branding

Foto: PW-SAT2

PW-SAT2 to realizowany w latach 2013-2018 projekt edukacyjny, którego misją było znalezienie i przetestowanie sposobu na zmniejszenie ilości tzw. kosmicznych śmieci (nieczynnych satelit, modułów rakiet, czy innych drobnych elementów), które krążąc wokół Ziemi zagrażają czynnym satelitom. W efekcie zbudowano i wyniesiono na orbitę satelitę z innowacyjnym systemem deorbitacji, a przy okazji przeprowadzono także inne eksperymenty.

Logo dla PW-SAT2

Dla projektu PW-SAT2, realizowanego na Politechnice Warszawskiej, opracowaliśmy logo, które stało się fundamentem identyfikacji wizualnej. W kolejnych etapach współpracy projektowaliśmy wybrane elementy identyfikacji wizualnej.

Logo przedsięwzięcia jest uproszczonym wyobrażeniem satelity z charakterystyczną dla niego anteną. Ostre krawędzie wzoru i przyjęta stylistyka nawiązują również do rozbłysków gwiazd, które możemy zaobserwować na nocnym niebie.